Magazin LjubavLjubav i strast Ljubav ne poznaje granice

Ljubav ne poznaje granice

by Administrator

Pripremi se da osetiš sve što se osetiti može – i imaj pakovanje maramica u blizini – dok gledaš ovaj video o pristrasnosti i različitosti snimljenog od strane Ad Councle-a.

Dirljiv trominutni spot, koji je deo Love Has No Labels kampanje, teži da prodrma ljude i natera ih da shvate da svako ima predrasude, čak iako njih nisu svesni. Kako bi ilustrovali ovu ideju, Ad CouncleR/GA su postavili ogromnu magnetnu rezonancu u gradu Santa Monika, u Kaliforniji, na Dan zaljubljenih, pronašli su ljude različitog pola, sposobnosti i seksualne orijentacije koji su odigrali male uloge iza rezonance.

Na početku, ne znaš tačno o čemu se radi, dok se dva skeleta grle. Ali samo nastavi da gledaš. Ovde je korišćeno napredno uređenje rezonance, koja sve snima uživo, i koje treba da pošalje poruku, koja će dirnuti srce i najvećeg namćora.

Kako ljudi izađu ispred platna, videom su uhvaćene reakcije nekih od posmatrača. Neki su bili zatečeni, kada su videli dve ženske glave kako se pojavljuju iza platna, a koje su se momenat pre toga ljubile, ili kada se dve devojčice, različite rase, zagrle na bini.

Godinu dana duga kampanja, koja obuhvata online priče i kvizove o predrasudama, dizajnirana je tako da otvori oči ljudima o njihovim nesvesnim stereotipima – njom se želi dokazati da smo sposobni da donosimo brzoplete zaključke o drugima, a da toga nismo svesni.

Odlučili smo se na ovakvo nešto jer smo smatrali za bitno da ohrabrimo ljude, sve Amerikance, da preispitaju svoje nesvesne predrasude. Bez obzira koliko smo napredovali kao zemlja, postoji još mnogo posla koji se mora obaviti, rekla je predsednica Ad Council-a Lisa Šerman, prenosi Adweek.

Prvi put je klip postavljen na Facebook stranicu Upworthy, a već sada ima 11 miliona pregleda, 50 000 lajkova i preko 100 000 share-ova. Komentari podrške i poruke pohvala („To je najlepša stvar koju sam video tokom dugog perioda) pokazuju stav javnog mnjenja, što se tiče spota.

Mislim da smo u onom trenutku kada imamo veliku ideju. Veliko je srce naše kulture za ovaj problem“, rekla je Šermanova. „Postoji neverovatan deo kreativnosti kao što je ovaj spot, a kada se on spoji sa 50. godišnjicom Selme, može se zaključiti da su se zvezde poklopile.

Kampanja obnuhvata i partnerstva sa osam neprofitnih organizacija, uključujući Тhe Anti-Defamation League iHuman Rights Campaign, tako da gledaoci imaju mogućnost da se više akriviraju oko problema koji se tiče i njih.

Darko Damnjanović
časopis InterFON

0 komentar

Slične teme